14 Eylül 2012 Cuma

Bilgisayar Çıktısı Gibi Dövmeler


Eğer resmi alıyor musunuz? Bir bilgisayar çıktısı gibi görünmek istiyorsanız, o benim konuğum olacak ve Kaisho stili için gidin. Bu senin seçimin. Ama muhtemelen dövme için gyousho veya sousho birini kullanmak istiyorum düşünüyorum. Benim kişisel tercihi gyousho olurdu: Bu şık, ama o bile anadili şaşkın terk etmeyeceğim.


3. Gerçek ya da sahte?

Ben başında Mel C sözü hatırlıyor musun? Peki onun koluna dövme var ne kanji sanırım? İngilizce Harika, ama çoğu Japon halkına bu kanji kombinasyonu göstermek ve en iyi ihtimalle boş bir görünüm elde edeceksiniz: "Girl Power" - Aynen öyle. Kötü bir örnek ister misiniz? "Büyük baba" deneyin. Şimdi, bunu İngilizce olarak ne anlama geldiğini biliyorum, ama kanji koydu ve "büyük baba" ile sona! Sadece işe yaramıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder